4.05.11 г.

Задушени зеленчуци

Въпреки, че астрономически отдавна е пролет, навън все още е хладно, преобладаващо мрачно и недоспало. За това си мислех, че подходящото  хапване за обяд особено за болнави като мен е нещо хранително полезно и много цветно.  А какво по питателно и цветно от свежите зеленчуци дори и само престоя ми в  магазинчето до нас ме зареди с положителна енергия и аромат поне до късния следобед.  Решението е пресни зеленчуци съвсем леко задушени със зехтин на котлона.
Какво ни трябва:
1 тарелка  (около 200гр) брюкселско зеле
3 средно големи моркова
1 червена чушка
1 зелена чушка
2 глави стар лук (не съм сигурна каба или какъв точно му е сорта, но е лилав продавачката му казва салатен лук)
3 скилидки чесън
2 с.л. зехтин
сол и риган за подправяне












Как се приготвя:
1. Измийте и нарежете на четвъртини отделните глави зеле, на едро морковите, чушките и лука;
2. В тиган или тавичка, която може да покриете с нещо сложете нарязаните зеленчуци  и покрийте с капак за около 5-7 минути;
3. Добавете на едро нарязаните скилидки чесън и зехтина;
4. Сложете подправките;
Аз лично добавих и малко сок от лайм. Приятен апетит;




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Подобни рецепти

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...