5.03.15 г.

Пилешко с билковo-лимонова коричка

Първо да си призная пилешкото месо не е сред любимите ми и като цяло рядко го готвя, но генетичната ми предразположеност към напълняване и увлечението ми по правилното хранене   го качват на по горна позиция. Разбира се със скобата, че комерсиалното пилешко месо е далеч от полезно със начина на отглеждане и угояване на съвременните птици. Когато намеря месо по фермерски пазари или идем на пътешествие за ферми си имам една любима рецепта.
Днес съм решила да ви я споделя.

Какво ни трябва:
2 бр. пилешка пържола от бут
2 с.л. пълномаслено кисело мляко
3-4 бр, скилидки чесън
1/2 връзка магданоз
1-2 прясна мащерка

кората от половин лимон
хималайска сол

Как да приготвим:
1. Изчистете и обезкостете бутчетата,  Намажете ги добре с киселото мляко, покрийте с фолио и оставете в хладилника поне за час;
2.  Нарежете на ситно подправките и чесъна и ги смесете;
3. Сложете месото в омазнена тавичка покрийте го със сол и подправките и настържете лимоновата кора;
4. Запечете на 200 градуса за около 20 минути;

Приготвя се бързо, лесно а е много вкусна.  Аз лично ги гарнирам със класическа зелена салата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Подобни рецепти

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...